It seems you are in a different country than the one you selected. We recommend changing your country.

Vyhledej svou objednávku

Kde najdu číslo faktury?

Kde najdu kód zákazníka na faktuře?

Výměna a vrácení zboží online

Byla zvolena špatná velikost nebo ti nevyhovuje barva? Jednoduše produkt vyměň nebo vrať. Stačí vybrat produkty z objednávky a vyplnit formulář.

Jednoduše a z pohodlí domova, nezabere ti to více jak 5 minut.

Jednoduše a z pohodlí domova, nezabere ti to více jak 5 minut.

Můžeš si vybrat výměnu za úplně jiný produkt, nebo jen změnit velikost či barvu.

Můžeš si vybrat výměnu za úplně jiný produkt, nebo jen změnit velikost či barvu.

Průměrně do týdne výměnu či vrácení zpracujeme.

Průměrně do týdne výměnu či vrácení zpracujeme.

Jak to celé funguje?

1
Vyhledej produkty z objednávky podle čísla faktury a svého zákaznického kódu. Fakturu jsme ti zaslali na email, který byl uveden v objednávce.
2
Označ produkty, které chceš vyměnit nebo vrátit.
3
V případě výměny si vyber vhodnou barvu či velikost.
4
Zvol způsob, kterým k nám zboží dopravíš.
5
Vyplň kontaktní údaje, na kterých tě máme kontaktovat ohledně výměny či vrácení. Pokud zboží vracíš, poprosíme tě o zadání čísla účtu, na který ti peníze vrátíme.
6

Vyber si přepravní službu, která doručuje na naši adresu (např. PPL, Balíkovna a nebo Zásilkovna na adresu).

7

Zboží zabal ideální s původními obaly a visačkami a nezapomeň přiložit i lístek s číslem faktury nebo objednávky, abychom ji dohledali. Některé naše krabice jsou znovupoužitelné s připravenou lepící pásku, nejlepší bude když použiješ tu.

8

Balíček nadepiš a odešli na adresu: Milpex s.r.o. Piletická 55/36 Hradec Králové 500 03 Česká republika

Snadný výběr nového zboží

Můžeš si vybrat výměnu za úplně jiný produkt, nebo jen změnit velikost či barvu.

Hotovo do pár minut

Vyplnění formuláře ti nezabere více než pár minut.

Nové zboží obratem doma

Průměrně do pěti pracovních dnů od obdržení tvé zásilky odešleme nové zboží za tebou.

Nejčastější otázky & odpovědi

Vrácení, výměna & reklamace

Ve sledování objednávky otevři formulář „Vrácení / výměna“ – u každé položky vyber, co chceš. Nebo rovnou navštiv stránce výměna a vrácení zboží. Balík pošli k nám podle instrukcí ve formuláři.

Na vrácení máš 14 dnů od převzetí balíku. Postup i adresu najdeš ve formuláři „Vrácení / výměna“ na stránce výměna a vrácení zboží.

Na výměnu (jiná velikost, varianta nebo jiné produkty stejné či vyšší hodnoty) máš 30 dnů od převzetí balíku. Vše nastavíš ve formuláři „Vrácení / výměna“ na stránce výměna a vrácení zboží.

Aktuální možnosti a ceny najdeš vždy přímo ve formuláři „Vrácení / výměna“ na stránce výměna a vrácení zboží.

Vyplň reklamační formulář na stránce reklamace (nebo ve sledování objednávky klikni „Reklamace“). Přidej fotku vady či chybějícího zboží; ozveme se s dalším postupem.

Stále tápeš? Jsme tu pro tebe!