EcoBamboo - často kladené otázky k výměně zboží
Poštovné zdarma již od 350 Kč!
Košík 0
Menu
náhled košíku
Celková cena v košíku je  

ZÍSKEJTE SLEVU 5%

Přihlaste se k odběru newsletteru, získejte slevu 5% a možnost slyšet o všech novinkách a slevách.

Uděluji souhlas prodávajícímu MILPEX s.r.o se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely uskutečnění obchodu, povinné evidence a marketingového zpracování, a to na dobu neurčitou, přijímám povinné poučení o ochraně osobních údajů a jsem starší 16 let.

Jak na výměnu/vrácení/reklamaci

Nesedí mi barva/velikost, jak mohu zboží vyměnit?
Každý se občas splete. Pokud Vám dorazila objednávka a nevyhovuje Vám velikost či barva, není pro nás problém to napravit. Případně Vám můžeme zboží vyměnit za úplně jiný typ.
  • Projděte si naše podmínky pro vrácení/výměnu zboží: ZDE
  • Vyplňte formulář na odkazu: ZDE
  • Do zásilky vložte kopii faktury
  • Odešlete balík na adresu:

    Milpex s.r.o.
    Piletická 55/36
    Hradec Králové
    500 03
    Česká republika

  • Zpravidla nejpozději do týdne se Vám ozveme a domluvíme se na detailech.
Kam mám uvést zboží/typ, za který chci moje zboží vyměnit?
Jakmile se k Vaší zásilce dostaneme, zkontaktujeme Vás telefonicky a domluvíme se na všech podrobnostech.
Chci vyměnit/vrátit spodní prádlo. Je to možné?
Pokud nebylo prádlo nošené a je v původním stavu, problém to samozřejmě není a rádi Vám ho vyměníme. Při vrácení zboží musí být prádlo opatřeno původními visačkami a symboly, v původním obalu. Spodní prádlo je možné vyzkoušet přes spodní prádlo nebo jiné oblečení. V případě nedodržení těchto hygienických pravidel pro zkoušení spodního prádla budeme muset výměnu/vrácení zamítnout. Více viz naše podmínky: ZDE
Jak mohu zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?
Úplně jednoduše. Stačí postupovat podle pár následujících kroků:
  • Projděte si naše podmínky pro vrácení/výměnu zboží:
  • Vyplňte formulář na odkazu:
  • Do zásilky vložte kopii faktury
  • Odešlete balík na adresu:

    Milpex s.r.o.
    Piletická 55/36
    Hradec Králové
    500 03
    Česká republika

  • Zpravidla nejpozději do týdne se Vám ozveme a domluvíme se na detailech.
V zásilce mi nepřišlo, co jsem objednával/objednávala. Jak mám postupovat?
Upppps, chybička se vloudila. Napište nám prosím na email podpora@ecobamboo.cz a prioritně provedeme výměnu. Buď Vám odpovíme na email a nebo zavoláme (kdyby to opravdu hořelo a dalo se to stihnout tentýž den) :-). Omlouváme se.
Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?
Mrzí nás, že jste našli chybičku na našem prádle :-/. Napište nám prosím na podpora@ecobamboo.cz. Problém popište a klidně přiložte pár fotek.
Pokusíme se tomu přijít na kloub a odpovíme co nejrychleji to půjde. Jakmile se dohodneme, vyplňte prosím formulář na odkazu: ZDE
A zboží nám zašlete na adresu:

Milpex s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové
500 03
Česká republika

.
Vidím, že byla zásilka, kterou jsem k Vám odeslal/odeslala byla doručena na Vaši adresu, ale nikdo se mi zatím neozval.
Dejte nám prosím chvilku :-). Výměny, vratky a reklamace se snažíme řešit co nejrychleji, ale dny nejsou nafukovací. Řešíme je proto zpravidla hromadně s požadavky od ostatních zákazníků. Ale nemělo by to trvat déle než týden! Kdybychom se po týdnu od doručení neozvali, tak se nám prosím připomeňte na podpora@ecobamboo.cz.
Jak dlouho trvá výměna/vrácení produktu?
Snažíme se výměny/vrácení řešit co nejrychleji ve Váš prospěch. Nicméně, dny nejsou nafukovací, a tak se jim většinou věnujeme hromadně během týdne. Proto prosíme o trpělivost, jakmile se k Vašemu zboží dostaneme, telefonicky Vás zkontaktujeme :-).
Jak dlouho trvá reklamace?
Nemáme důvod to protahovat na 30 dní. Zpravidla je vyřešíme během chvilky, jen nám prosím dejte chvilku času než se k Vašemu požadavku dostaneme. Děkujeme :-).
Je potřeba při výměně/vrácení/reklamaci vyplňovat nějaký formulář?
Ano, formulář naleznete na odkazu: ZDE .
Při výměně/vrácení/reklamaci postupujte dle návodu popsaného v bodech uvedených výše.
Mám vyplněný formulář, kam mám zboží zaslat?
Zásilku odešlete prosím na adresu:

Milpex s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové
500 03
Česká republika

Jak k Vám mám zboží zaslat?
Zboží pořádně zabalte a přiložte k němu kopii faktury. Poté vyberte nějaký způsob přepravy doručujícího na naši adresu uvedenou níže.
Pro Českou republiku je možné zásilky zaslat např. Českou Poštou, PPL či Zásilkovnou.
Zásilku odešlete na adresu:

Milpex s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové
500 03
Česká republika

Mám zásilku zaslat na dobírku?
Prosím, neposílejte zásilky k výměně/vrácení/reklamaci na dobírku.
Mám zásilku pojišťovat?
Ano, je vhodné zásilku při odeslání pojistit na odpovídající hodnotu.