Výměna a vrácení zboží | EcoBamboo
 O nás  Udržitelnost  Blog
Poštovné zdarma již od 999 Kč!
Košík 0
Menu
náhled košíku
Celková cena v košíku je  

ZÍSKEJTE SLEVU 5%

Přihlaste se k odběru newsletteru, získejte slevu 5% a možnost slyšet o všech novinkách a slevách.

Uděluji souhlas prodávajícímu MILPEX s.r.o se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely uskutečnění obchodu, povinné evidence a marketingového zpracování, a to na dobu neurčitou, přijímám povinné poučení o ochraně osobních údajů a jsem starší 16 let.

Přejete si slevu 5%?

Výměna a vrácení zboží

FAQ › Výměna a vrácení zboží

Nedorazila mi platba za vrácené zboží. Co mám dělat?

V případě, že jste vrátili zboží a platba ještě nedošla, nejprve zkontrolujte svůj bankovní účet a ověřte, zda platba byla připsána na váš účet. Většina plateb je zpracovaných do 14 dní.

Mějte na paměti, že jako odesílatele platby neuvidíte EcoBamboo, ale společnost Milpex s.r.o. Pokud ani po 14 dnech nevidíte platbu na svém bankovním účtu, obraťte se na naši zákaznickou podporu.

Nesedí mi velikost nebo se mi nelíbí barva. Jak mohu zboží vyměnit?

Každý se občas splete. Pokud Vám dorazila objednávka a nevyhovuje Vám velikost či barva, není problém to to napravit. Případně Vám můžeme zboží vyměnit za úplně jiný typ, je to jen o domluvě.

  1. Pokud vracíte spodní prádlo, podívejte se na podmínky vrácení spodního prádla. Jinak na obecné podmínky vrácení.
  2. Vyplňte online formulář na pro výměnu a vrácení.
  3. Na balík napište číslo faktry a nebo vložte do balíku lístek s jejím číslem.
  4. Zboží odešlete na adresu:

    Milpex s.r.o.
    Piletická 55/36
    Hradec Králové
    500 03
    Česká republika


    Do pár dní od přijetí zásilky se Vám ozveme a na výměně/vrácení se domluvíme. Případně Vám rovnou vrátíme platbu či nový produkt.

Kde najdu formulář pro vrácení zboží?

Pro jednodušší a rychlejší proces výměny a vrácení nám prosím vyplňte krátký online vratkový formulář. Jak na online vratkový formulář?

  1. Vyhledejte svou fakturu (zasíláme je do e-mailu, zkontrolujte raději SPAM).
  2. Otevřte si náš online vratkový formulář a zadejte kód Vaší faktury a objednávky.
  3. Vyplňte kódy produktů a množství, ve kterém je chcete vyměnit či vrátit.
  4. Odešlete online formulář.
  5. K balíku nezapomeňte přiložit číslo faktury. Můžete ho napsat na krabici a nebo přiložit na kousku papíru.
  6. Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit, odešlete na adresu našeho skladu nenošené spolu se všemi visačkami. Zboží musí být zabaleno do původního obalu a nesmí být znehodnoceno.

    Milpex s.r.o.
    Piletická 55/36
    Hradec Králové
    500 03
    Česká republika

Do kdy můžu zboží vyměnit nebo vrátit?

Zboží můžete vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od jeho obdržení.

Můžu vyměnit nebo vrátit zboží z e-shopu?

Každý výrobek nabízený v našem obchodě můžete vrátit nebo si nechat vyměnit do 14 dnů od přijetí zásilky. Podmínkou je, že při vrácení musí být zboží nepoužité, s kompletními štítky, visačkami a symboly, v původním obalu, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech, ... ).

Kam mám uvést zboží/typ, za který chci moje zboží vyměnit?

Jakmile se k Vaší zásilce dostaneme, zkontaktujeme Vás telefonicky a domluvíme se na všech podrobnostech.

Můžu vyměnit nebo vrátit spodní prádlo?

Spodní prádlo můžete, jako každý jiný výrobek nabízený v našem obchodě, vrátit nenošené a v původním stavu do 14 dnů od přijetí zásilky. Podmínkou je, že při vrácení musí být zboží nepoužité, s kompletními štítky, visačkami a symboly, v původním obalu, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech, ... ). Spodní prádlo je možné vyzkoušet přes spodní prádlo nebo jiné oblečení. V případě nedodržení těchto hygienických pravidel pro zkoušení spodního prádla bude vrácení zamítnuto. V případě prokázání nedodržení hygienických pravidel pro zkoušení spodního prádla může být vrácení zamítnuto.

Můžu spodní prádlo ozkoušet?

Spodní prádlo je možné vyzkoušet přes spodní prádlo nebo jiné oblečení. V případě nedodržení těchto hygienických pravidel pro zkoušení spodního prádla bude vrácení zamítnuto.

Kdy bude výměna vyřízena?

Standardně výměny zboží vyřešíme v řádech dní od přijetí balíku s Vašim zboží. Děláme maximum, abyste nemuseli moc čekat, ale počítejte, že se tato doba může protáhnout až na 14 dní.

Za jak dlouho mi budou vráceny peníze, když zboží vracím?

Standardně vrácení peněz vyřešíme v řádech dní od přijetí balíku s Vašim zboží. Děláme maximum, abyste nemuseli moc čekat, ale počítejte, že se tato doba může protáhnout až na 14 dní.

Kdo platí poštovné při výměně a vrácení zboží?

Poštovné směrem k nám si zákazník hradí sám. Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží.Tuto službu vám nabídnou na poště při odesílání balíku.

Kam mám zboží odeslat?

Na adresu našeho skladu:

Milpex s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové
500 03
Česká republika

V zásilce mi nepřišly správné produkty. Jak mám prosím postupovat?

Chybička se vloudila. Co nejdříve nám prosím napište na e-mail podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo Vaší objednávky nebo faktury. Zařídíme, aby se k Vám správné produkty dostaly co nejdříve. Omlouvám se.

Chci zboží reklamovat, jak mám posutpovat?

Na to máme samostatnou sekci zde.

Je potřeba vyplňovat při výměně či vrácení nějaký formulář?

Ano, formulář naleznete ZDE. Při výměně/vrácení postupujte dle návodu popsaného ZDE.

Mám zásilku zaslat na dobírku?

Zásilky na dobírku nám neposílejte, nemůžeme je převzít. Děkujeme.

Mám zásilku pojistit?

Zásilku ve vlastním zájmu pojistěte a schovejte si podací lístek od přepravce, kterým jste ji odeslali.