Reklamace | EcoBamboo
🎉 Nenechte si ujít povánoční slevy až 20%!
 O nás  Udržitelnost  Blog
Poštovné zdarma již od 999 Kč!
Košík 0
Menu
náhled košíku
Celková cena v košíku je  

ZÍSKEJTE SLEVU 5%

Přihlaste se k odběru newsletteru, získejte slevu 5% a možnost slyšet o všech novinkách a slevách.

Uděluji souhlas prodávajícímu MILPEX s.r.o se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely uskutečnění obchodu, povinné evidence a marketingového zpracování, a to na dobu neurčitou, přijímám povinné poučení o ochraně osobních údajů a jsem starší 16 let.

Přejete si slevu 5%?

Reklamace

FAQ › Reklamace

Jak mohu zboží reklamovat?

Napište nám prosím na e-mail podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo Vaší objednávky nebo faktury a podrobnosti k problému (případně fotku). Ozveme se Vám co nejdříve.

Obdržel jsem poškozené zboží, jak mám postupovat?

Napište nám prosím na e-mail podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo Vaší objednávky nebo faktury a podrobnosti k problému (případně fotku). Ozveme se Vám co nejdříve.

Obdržel jsem poškozeny balík, jak mám postupovat?

V takovém případě zásilku od přepravce vůbec nepřebírejte a balík raději odmítněte. Informujte nás o této situaci a vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo vám vrátit uhrazenou částku. Když se rozhodnete balík převzít, pamatujte, že s kurýrem musíte sepsat protokol o škodě. Jinak by na pozdější reklamaci nebyl brán zřetel přepravcem a škoda by se vám i nám nesnadno prokazovala.

V zásilce mi nepřišly správné produkty, jak mám postupovat?

Chybička se vloudila. Co nejdříve nám prosím napište na e-mail podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo Vaší objednávky nebo faktury. Zařídíme, aby se k Vám správné produkty dostaly co nejdříve. Omlouvám se.