Objednávka | EcoBamboo
 O nás  Udržitelnost  Blog
Poštovné zdarma již od 999 Kč!
Košík 0
Menu
náhled košíku
Celková cena v košíku je  

ZÍSKEJTE SLEVU 5%

Přihlaste se k odběru newsletteru, získejte slevu 5% a možnost slyšet o všech novinkách a slevách.

Uděluji souhlas prodávajícímu MILPEX s.r.o se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely uskutečnění obchodu, povinné evidence a marketingového zpracování, a to na dobu neurčitou, přijímám povinné poučení o ochraně osobních údajů a jsem starší 16 let.

Přejete si slevu 5%?

Objednávka

FAQ › Objednávka

Jak zjistím, že objednávka proběhla správně?

Po úspěšném uložení objednávky Vám dorazí e-mail s jejím potvrzení. Kdyby k tomu do 20 minut od odeslání nedošlo, kontaktujte nás.

Jak mám sledovat stav objednávky?

Po vyexpedování vaší zásilky vám přijde potvrzovací email, kde najdete odkaz s trasovacím číslem na sledování zásilky.

Mohu si objednat více velikostí/produktů?

Samozřejmě, u nás si můžete nákup pořádně promyslet. Jestli si předem nejste jisti svoji velikostí, podívejte se do velikostní tabulky. Pokud budete mít stále pochyby, objednejte si víc možností a vyberete si jen tu, která Vám padne nejlépe. Ostatní nám nepoškozené a v originálním balení pošlete a my Vám za ně vrátíme peníze. Objednávejte ale s rozmyslem, ať zboží necestuje zbytečně. Ulehčíte tak planetě (můžeme použít méně obalového materiálu) a zboží nebude tak moc cestovat.

Jak mám uplatnit slevový kód?

V košíku uvidíte pole pro zadání slevového kódu. V košíku musíte mít alespoň jeden produkt.

Jak mám uplatnit dárkový poukaz?

Stačí, když zadáte kód v košíku do příslušného polle (slevový/dárkový poukaz)

Můžu u Vás získat slevu na první nákup? A jak?

Jistě, stačí, když se přihlásíte k odběru novinek na tomto odkaze. Slevový kód Vám poté dorazí do e-mailu.

Zmizelo mi okno se slevou na první nákup, co mám dělat?

Okno můžete opětovně otevŕít na tomto odkaze.

Nefunguje mi slevový kód, co mám dělat?

Napište nám prosím na podporu.

Můžu použít slevový kód na zlevněné zboží?

Bohužel slevového kódy nelze kombinovat se zlevněným zboží. Musíte tak zlevněné zboží z košíku odstranit.

Jak změnit nebo stornovat objednávku?

Co nejdříve nám napište na podporu.

Mám hotovou objednávku, ale zapomněl/a jsem uplatinit slevový kód.

Napište nám prosím na podporu, problém zkusíme vyřešit.